Nem bírtam már nézni azokat a felniket és gumikat, amikkel vettem az autót, így menniük kellett. Egy haveromnál volt néhány eredeti A Omega kerék, melyektől szerény mennyiségű pénzért hajlandó volt megszabadulni. Így kerültek hozzám ezek:
Se a felnik, se a gumik nem voltak valami felemelő állapotban, ahogy látható. Egy szombat délután, befűtöttem a garázst és nekiálltam a felnik megtisztításának. Itt talán jobban látszik, mi volt a kiindulópont:
Sajnos a belsejéről nem készítettem képet, de az volt az igazi kosztanya, konkrétan fekete volt; szerintem sosem mosták belül. Végül sok óra takarítás után ez lett a végeredmény:
Nem hibátlan, de hát a kerekek sem azok. Menet közben látva a sok sérülést, úgy döntöttem, hogy ezek lesznek a téli kerekek, mert nem éri meg felújítani őket (legalábbis még). Bár nem tervezem a téli használatot, de nem akarom, hogy ha bármi miatt szükség lenne az autóra télen, akkor ne lehessen vele közlekedni. A következő héten beszereztem hozzá a téli gumikat:
Végül pedig nekiálltam felszerelni őket, hogy ne akkor kelljen a cserével vesződni, amikor nekiállunk a rendes szerelésnek. Mint utóbb kiderült, ez jó ötlet volt, mert a kerekekkel rendesen meg kellett szenvedni; nagyon nehezen jöttek le. A hosszú állás ideje alatt ilyen ökoszisztéma alakult ki a féktárcsák és a felnik között:
Nem valami szép, de megszabadultam tőle. Bár nem különösebben számít, mert úgyis új tárcsák lesznek felrakva. Itt mindjárt éreztem is, hogy a kormánymű valamelyik gömbfeje kottyan, így annak majd jobban utána kell járni. Végül pedig a munka meghozta gyümölcsét:
Szerintem ég és föld. Elvileg 02.11-én állunk neki a komolyabb munkáknak, akkor reményeim szerint nagyot haladunk majd, mert hárman tisztán két napot szánunk rá, kevés alvással. Természetesen arról is készül anyag ide.